PB Weekend | Puls Biznesu

« Powrót do artykułu

Czytaj także

Radosław Koelner, król drobnostek Biznes na kołku? To nie metafora w przypadku Koelnera, rodzinnej firmy kierowanej przez Radosława Koelnera, która chce mocować i łączyć wszystko, co jest do połączenia od Sydney po Władywostok.

Polacy wolą polskie kino W pierwszym kwartale tego roku hitem były w kinach polskie filmy. Ale i tak frekwencja wśród widzów ciągle spada.

Szczęśliwego Dnia Czekolady Te życzenia mogą się przydać "czekoladowym" inwestorom: ziarno kakaowca okazało się jedną z najgorszych inwestycji kilku ostatnich dekad. Świętują tylko miłośnicy czekolady - na ulubioną słodycz wydają relatywnie coraz mniej.

Alchemik u bram Na okładce najnowszego PB Weekendu - Andrzej Wiśniowski czyli "śwarny chłop z planem na miliard".

Najbogatsze kobiety świata Kobiety z największymi majątkami są już najczęściej babciami, a miliardy na kontach zawdzięczają spadkowi po mężach lub rodzicach. Powiększa się jednak liczba tych, które dorobiły się fortun samodzielnie.

Kupowanie po węchu Zmysły czy mózg? Sprzedawcy wolą, by zakupy robiły te pierwsze. Dlatego perfumują sklepy, banki i galerie

Film na giełdzie - bez szału „Last Minute”, film nakręcony m.in. za pieniądze spółek z giełdy, nie zachwycił. Wizja zarobienia milionów oddala się

Jak adoptować kardynała Już 24 tys. osób z całego świata zgłosiło się do akcji "Zaadoptuj kardynała na konklawe". Wylosowanych kardynałów mają otoczyć modlitwą przed wyborem nowego papieża.

Bezcenny jak Oscar Pieniądze idą za nagrodami

„Szklana pułapka” łatwo nie umrze W pierwszy weekend wyświetlania w USA „Szklana pułapka 5” stała się kinowym hitem, zarabiając ponad 29 mln USD, w Polsce — ponad 2 mln zł.

więcej

Aktualny numer

PB Weekend